Tag Archives: cerita seks melayu

Main Dengan Rakan Sepejabat

Kisah yang ingin aku paparkan adalah yang pernah terjadi kepada aku lima atau enam tahun yang lalu ketika bekerja di sebuah syarikat swasta yang sekarang ni sudah tutup bungkus kerana mungkin atas balasan tuhan diatas perbuatan ku dan maksiat yang … Continue reading

Posted in Cerita Seks Suami Isteri | Tagged , , , , | Leave a comment

Madu Yang Dahaga Seks

Hazlina adalah isteri ketiga Dato Hafiz, seorang peniaga yg boleh dikatakan sebagai seorang jutawan jugalah. Hasil kekayaan suaminya boleh membahagiakan sesiapa juga yg menjadi isterinya atau yang menjadi perempuan simpanannya dari segi material dan dari Az (nama timangan Hazlina) aku … Continue reading

Posted in Cerita Seks Suami Isteri | Tagged , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Gadis Muda Juliana Tergadai

Pak Itam ialah seorang lelaki yang sudah hampir sepuluh tahun menduda. Dia berkawin ketika berusia empat puluh tahun. Isterinya pula ialah seorang janda yang beranak dua. Dia lima tahun lebih tua daripada Pak Itam. Isterinya berbentuk badan yang agak gemuk. … Continue reading

Posted in Cerita Seks Suami Isteri | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Awek Berbaju Kebaya Ketat

Kisah yang ingin aku ceritakan ini adalah kisah benar yang berlaku satu tahun dulu, masa aku kerja di Kuala Lumpur, sebaik sahaja menamatkana pengajian kat salah satu ipt di sana juga.. Aku ni seorang pemalu. So tak de lah teman-teman … Continue reading

Posted in Cerita Seks Suami Isteri | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Persetubuhan Kak Leha

Petang itu aku tinggal sendirian di rumah. Abah, mak, kakak dan adik-adik dah balik kampung kerana atuk nak buat sedikit kenduri. Jiran sebelah rumah ku juga dah seminggu balik kampung kerana nak naik pelamin. Rumah kami kembar tiga; dua kami … Continue reading

Posted in Cerita Seks Suami Isteri | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Penangan Janda Nurbainon

Nurbainon atau biasanya orang kampung panggil Banon sudah 5 tahun hidup menjanda. Lakinya mati dalam kemalangan dengan basikal ketika berjalan kaki ke tempat kerja. Anaknya yang 3 orang tu masih bersekolah. Paling tua baru tingkatan 2, yang kedua pula baru … Continue reading

Posted in Cerita Seks Suami Isteri | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment