Pam Vakum Playboy Medical Device Untuk Besarkan dan Panjangkan Zakar

pam playboy medical devicePam Vakum Zakar Paling Berkesan

Wahai Sahabat, anda tentu pernah dengar mengenainya. Dengar sini baik-baik…
Anda BOLEH membesarkan zakar mengguna beberapa cara senaman dan teknik yang mudah! Hanya beberapa minit sehari, dan ia bersifat kekal. Ia mungkin sukar untuk dipercayai namun ia benar-benar berkesan. Kaedah ini adalah 100% semulajadi. Bukan alat regangan, pil, minyak atau losyen, dan pastinya bukan pembedahan.
 
Peralatan ini digunakan oleh pelakon porno antarabangsa dan terbukti dapat membesarkan zakar dari 1-3 inci. Ada yang melaporkan mencapai tambahan sehingga 3.5 inci! Apa yang menarik ialah kebanyakan pelanggan dapat melihat perubahan dalam 2-3 minggu pertama.  Kaedah ini adalah 100% semulajadi, selamat dan berkesan. Selain itu  doktor-doktor pakar juga mengesyorkan kaedah ini.

Apa Yang Ia Mampu Lakukan?

Mencegah Mati Pucuk (dengan melancarkan aliran darah)
Menguatkan ketegangan.
Kawal Pancutan Awal.
Tingkatkan daya pancutan mani, kepuasan pancutan yang lebih nikmat.
Meluruskan zakar yang bengkok.
Menjadikan Kepala Zakar seakan-akan cendawan busut.
Meningkatkan perjalanan darah agar lancar secara menyeluruh.
Teknik agar zakar cepat segar, selepas ejakulasi.
Pelajari rahsia seks dan otot “PC MUSCLE”
Kekalkan ketegangan agar keras lebih lama dan mantap.
Tingkatkan kepuasan pasangan.
Mengekalkan kehidupan seks yang sihat.

Kuatkan zakar anda,,, dalam 7 hari…

Peralatan No# 1 Dunia ini telah digunakan sejak tahun 1980-an di seluruh dunia! Kini anda boleh memilikinya untuk memulakan sesi senaman otot zakar anda dengan mudah.

Seperti mana yang  kita ketahui, otot memang boleh dikuatkan dengan cara bersenam. Cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza dari cara menguatkan otot di bahagian tubuh badan kita yang lain.

Ia berbeza kerana otot zakar mudah kembang, meregang dan kecil dengan cepat sekali. Otot dan urat di bahagian zakar juga istimewa kerana ia satu-satunya otot yang boleh memegang darah sehingga 10x ganda! Jadi bagaimana untuk kita menguatkan otot kita ini?

Anda tidak akan silap lagi, dengan memilih peralatan Playboy Medical Device yang penggunanya telah mencecah jutaan orang di seluruh dunia! Jika pelakon Playboy sendiri telah menggunakannya, mengapa tidak anda?

Kami juga akan tunjukkan anda langkah-demi langkah untuk menguatkan otot zakar kepada anda sehingga anda berjaya!

Mahukah anda:
Menguatkan Otot Zakar
Merawat Mati Pucuk
Menguatkan Ketegangan Zakar
Membina Otot Zakar Seperti Membina Otot Badan
Membesarkan Saiz Zakar Anda  Dengan Mudah!
Melancarkan Darah di tempat ia tersumbat
Menghilangkan Lendir-Lendir dari urat zakar
Meluruskan Zakar Yang Bengkok

Jika YA! Pelajari dan ikuti jejak langkah Pelakon Playboy! Mereka menggunakan peralatan yang di panggil Playboy Medical Device…

Pernahkah anda alami perkara berikut?

Jika anda pernah alami perkara berikut maka zakar anda lemah.

Zakar tegang untuk 5 minit sahaja
Zakar tidak tegang pada malam hari ketika anda tidur
Zakar tidak tegang ketika anda bangun pagi
Zakar susah untuk ditegangkan
Zakar lembik dan kecil serta tidak bermaya
Zakar anda lembik secara tiba-tiba ketika sedang seks (AWAS!)
Zakar keras tetapi tidak 100%

BETINDAKLAH SEGERA, SEBELUM TERLAMBAT

Ini adalah testimoni yang sebenar dari pelanggan yang berpuashati. Maklumat penuh pelanggan tidak dicatat untuk kerahsiaan. Kami suka sekiranya dapat testimoni yang diberi oleh pelanggan dan kami menggalakkan anda beri maklumbalas. Kerahsiaan anda keutamaan kami setiap masa. Setiap testimoni tidak diubah untuk mengekalkan keaslian! Namun ada sesetengahnya kami kaburkan kerana privacy.

Sila ambil perhatian: Kami tidak meletakkan gambar-gambar sebelum dan selepas.
Komen sebenar dari pelanggan, lebih kami hargai!

Maklumbalas yang kami terima, melalui SMS:
TESTIMONI: 1
En t.ksh byk2.sy xthu nk ucap apa lg.cuma t.ksh byk2.mmg power alat tu.mmg ada ummpp…t.ksh sgt2.sy 4kali istri sy kejang bru sy pancut.cuma letih je skt.t.ksh byk2.
TESTIMONI: 2
Ye sy mcm tu jgk.t ksh sgt2.sblum ni sy xpnh kuar mani tp guna alat tu mcm kuar air.sy xdpt ank lgbaru kawin 9bln. xpancut dlm tp istri sy kulum2 telan.xda mslh kan.mlm ni sy nkmain lg.seronok wlu bdn kta letih henyak2 tp xpa dpt kpuasan bkn ksakitan…je.t.ksh byk2oo.sy xkn lupa jasa awk.
TESTIMONI: 3
O.K. Nanti saya nak order semua produk yg best. Pagi tadi zakar begitu tegang,tuan blm bangun.He,he!
TESTIMONI: 4
En nk tanya.mula2 nk ucp t.ksh.btg suami sydh npk kesan.pjg skt.tp ari ni sy dtg bln jd dia lps hjt dlm balang tu sambil pum.xpe ke.
TESTIMONI: 5
Basically dah besaq dahhhhh… Hehehe … Saja tanya kot kot kecut balik … Cian kat org rumah !
TESTIMONI: 6
Sama2.sy promosi brgan en sb mmg bgus n bkesan.skr hdp brmhtga amat bmakna.mmg bkesan.kini bkn abg y tewas tp sy.kdg2 hga xtlayan mahu.t.ksh byk2 en nazri…
TESTIMONI: 7
Akm.dh tdor ke.maf ggu k Bru dh MAIN.sy xda apa cma nk kongsi pgalaman je.mmg menakjubkn.suami sy dh jd btl2 JANTAN hbt.sy tiap2 ari tgu dia pulang n pasti kami tringatkn en.t ksh kr sudi mbantu.tiap kali kami bsama pasti en mjd ingatn kami bdua.smoga perniagaan en btambh maju dn kekal kn KEJUJURAN en tu.
TESTIMONI: 8
” Banyak perubahan & prkembangan sjk menggunakan PPV, Lebih hebat dr produk lain yg pernah saya cuba … ‘dulu rasa macm pensil… tapi sekarang terasa semua ruang.. (my wife statement)… Thanks Nazri… Lepas raya boleh tak kita jumpa… Bila nk Buat open house?
TESTIMONI: 9
“Disiplin dlm mgikut setiap langkah, pgunaan minyak urut yg brkesan, tdak berlebihan, (10mnt) setiap sesi adlh kunci kejayaan utk mendapatkan hasil yg luarbiasa…” Bart.. Nilai (satu testimoni utk Nazri masukkan ke website)
TESTIMONI: 10
Sebenarnya my wife tak tahu i guna ppv ..Cuma dia tertanya2 ttg peningkatan saiz zakar tu..Dan dia terasa amat lazat dan sngat memuaskan ketika sex krn zakar yg semakin mmbesar tu, dan dia curahkan perasaannya itu!
TESTIMONI: 11
T.ksh byk2.sy slalu buat 2xshari.sy kagum tgk suami punya bsar dlm balang.hebat!!!HA3cuma mslhnya time main sy jd senak2 hga tkencing tp mmg puas.best giler.ha3
TESTIMONI: 12
Bang , vimax + PPV mmg power ! Kesan dia boleh rasa lbh 24 jam ! The best so far i’ve ever tried …… Bahrin.
TESTIMONI: 13
Ok.t.ksh byk2.jgn lupa bgth k.sy dh nk tdor ni.t.ksh byk2.suami dh tgu tu.nkla tu.he3hdup sy dh ceria skr.t.kshla byk2.smoga dmurahkn rezeki y halal utk en.naz

DI JAMIN BERKESAN!!!
Atau Kami Pulangkan Wang Anda
Jika anda ikuti langkah demi langkah cara menggunakan Playboy Medical Device dengan betul. Sekiranya anda telah guna selama 30 hari dan anda tidak suka akan hasilnya! Pulangkan balik PERALATAN tersebut dalam keadaan sempurna!
Kami Akan Refund, Tanpa Sebarang Soal.
Jaminan 365 Hari
+++100% Memuaskan Atau Kami Pulangkan Wang Anda

Harga asal
RM359

Harga Promosi
RM199
Tinggal 2* unit saja lagi

CARA MEMBELI

Masukkan duit RM199 ke akaun

Maybank – 155014993171
Atas Nama – Nazri Zaharudin

Cimb Bank – 05060159568526
Atas Nama – Nazri Zaharudin

Public Bank – 4715898736
Atas Nama – Nazri Zaharudin

Bank Simpanan Nasional – 05107 41 00003350 3
Atas Nama – Nazri Zaharudin

Guna salah satu dari cara berikut;

 Internet Banking
Mesin Cash Deposit
Pindahan Wang Melalui ATM
Melalui Kaunter Bankin
Antara Bank / Intergiro

SIMPAN RESIT & BUKTI PEMBAYARAN
dan hantarkan maklumat dengan lengkap
ke 017-6147537

CONTOH SMS

PMD LEE AH CHAI
NO.109 JLN RAMA
70450 SEREMBAN
NEGERI SEMBILAN
RM199 MAYBANK
12.15PM  5.4.2012

* PMD- PLAYBOY MEDICAL DEVICE

ppv1

cara pengeposan pam zakar

Pam Zakar Playboy Medical Device (CASH ON DELIVERY)
Kuala Lumpur, KL, Petaling Jaya, Balakong, Ampang, Cheras, Kajang, Bangi, Serdang, Klang, Shah Alam, Bangsar, Pandan Indah, Jalan Semarak, Sg Besi, Kg Baru, Putrajaya, Seremban, Senawang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Gemas, Tampin, Alor Gajah, Ayer Keroh
 
Setiap Penghantaran COD dikenakan bayaran RM30 untuk kos upah “runner” dan tiada caj lain di kenakan.
HUBUNGI TERUS (CALL/SMS/WHATSAPP) 017-6147537 UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
Posted in Besarkan dan Panjangkan Saiz Zakar | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Cara Besarkan dan Panjangkan Zakar |Pam Zakar Bathmate Hydromax X30

hydromax_features_img

Pembesar Zakar No 1 Di UK

Tiada cara yang lebih mudah, selamat dan berkesan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar anda berbanding bathmate. Bathmate Hydromax X30 bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angin tetapi sebaliknya Bathmate Hydromax X30 menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat, tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar vakum yang lain.

Rangkaian baru Hydromax Hydropumps memberikan pembesaran zakar ke tahap yang baru. Dengan menggunakan kuasa air (tidak udara) pam ini mewujudkan vakum yang selamat dan selesa di sekeliling zakar anda yang akan membolehkan anda untuk meningkatkan kedua-dua panjang dan juga ukur lilit zakar dalam hanya 15 minit setiap hari penggunaan, semua ini boleh dilakukan dalam privasi anda rumah ketika anda sedang mandi atau berehat di dalam bilik mandi.

Dengan memperkenalkan bahan-bahan baru telah dapat mewujudkan satu sistem penyedut getah yang unik, yang bukan sahaja lebih kuat dan lebih tahan lama tetapi juga memberi lebih fleksibel, membolehkan anda untuk membuat sedutan yang lebih besar dengan usaha yang kurang. Saiz getah dalaman juga meningkat dan bilangan convolutes dikurangkan memberikan anda banyak ruang untuk pengembangan kelebaran zakar meningkat.

bath5

ZAKAR YANG PANJANG & BESAR DAN TAHAN LAMA dengan STAMINA SEKSUAL yang hebat dapat menambahkan level keyakinan anda sebagai lelaki SEJATI.

bath1

Zakar Lebih Panjang..Tambahan 2-5 Inci Dari Asal

bath2

Zakar LEBIH BESAR. Tambahan 30% – 40% dari saiz asal.

bath3

Mencapai ereksi lebih TAHAN LAMA di atas katil.

bath4

Zakar lebih keras (kukuh Ereksi). Bertenaga ketika SEKS!

Ciri-ciri Bathmate Hydromax X30
 
35% lebih berkuasa daripada Bathmate Hercules
 
Pad yang diperbaharui
 
Valve lebih moden dan mudah digunakan
 
Gaiter pam baru
 
Panjangkan dan menambah ukur lilit zakar
 
Mudah & selamat digunakan
 
Digunakan ketika mandi
 
Mudah mengukur perubahan saiz zakar
 

Cara Menggunakan Pam Zakar Bathmate Hydromax X30

cara guna pam zakar hydromax x30

100% PULANGAN WANG JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN BATHMATE HYDROPUMP !
Setiap Siri Bathmate telah kami uji dan menepati citarasa kami sebagai pengguna.
PAKEJ ISTIMEWA

hydromax_features_img + Shower strap bathmate(FREE STRAP)

CARA PEMBELIAN
 
Masukkan RM259 ke akaun:
 
Maybank – 155014993171
Atas Nama – Mohd Nazri
 
Cimb Bank – 05060159568526
Atas Nama – Mohd Nazri
 
Public Bank – 4715898736
Atas Nama – Mohd Nazri
 
BSN – 051074100003350-3
Atas Nama – Mohd Nazri
 
Guna salah satu dari cara berikut;
  • Internet Banking
  • Mesin Cash Deposit
  • Pindahan Wang Melalui ATM
  • Melalui Kaunter Bankin
  • Antara Bank / Intergiro
SIMPAN RESIT & BUKTI PEMBAYARAN
dan hantarkan maklumat dengan lengkap
ke 017-6147537
Cara SMS Pesanan :
1. Kod Produk- X30
2. Nama Anda
3. Alamat Anda
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Waktu Bankin
 
Contoh:
X30
Isma Zainal
No 566 Jln 8
Tmn Angsana
59100 Bangsar
K.L
14.02.2015
RM259
12.30pm
Hantar ke: 017-6147537
BATHMATE COD (CASH ON DELIVERY)
Kuala Lumpur, KL, Petaling Jaya, Balakong, Ampang, Cheras, Kajang, Bangi, Serdang, Klang, Shah Alam, Bangsar, Pandan Indah, Jalan Semarak, Sg Besi, Kg Baru, Putrajaya, Seremban, Senawang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Gemas, Tampin, Alor Gajah, Ayer Keroh
 
Setiap Penghantaran COD dikenakan bayaran RM30 untuk kos upah “runner” dan tiada caj lain di kenakan.
HUBUNGI TERUS (CALL/SMS/WHATSAPP) 017-6147537 UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
Posted in Besarkan dan Panjangkan Saiz Zakar | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Cara Puaskan Nafsu Isteri

sex33

Puaskah isteri anda.

Berapa kali dia klimaks dalam seminggu, sebulan, setahun atau sepanjang hayatnya?

Mungkinkah setiap kali bersama atau sekali sekala atau tidak pernah langsung!

Bagaimana hendak memuaskan dan membahagiakan pasangan anda. Wajarkah menggunakan perantara seperti gambir sarawak atau gel tahan lama? Atau jampi serapah?

Cuba amalkan kaedah ini.

Setelah pasangan anda bersedia menerima tusukan, masukkan zakar ke dalam faraj dengan perlahan sehingga ke pangkal. Biarkan begitu tanpa pergerakan untuk seminit dua dan selepas itu buatlah stroke slow motion tiga empat kali dalam seminit sambil membisikan kata-kata romantis di telinganya. Cumbui dia di bahagian atas seperti di leher, ketiak dan puting untuk menambah lagi keghairahan. Sambil anda berbuat demikian, cuba alihkan fikiran untuk meredakan gelora di dada.

Kenapa perlu direndam. Tidakkah lebih seronok kalau terus didayung laju.

Pelincir di faraj adalah acidic. Kulit kepala zakar, tidak seperti kulit jari, dicipta khusus untuk tidak menggelupas walaupun terendam lama di dalam faraj. Kalau anda boleh bertahan sehingga dua puluh minit, secara semula jadi anda juga boleh bertahan sehingga dua atau tiga kali ganda lebih lama. Kenapa?

Setelah lama disalut dengan lendir faraj, kepala zakar akan mula terasa kebas. Dan istimewanya kekebasan ini kerana ia tidak menyiksa pasangan anda seperti kesan bahan tiruan.

Tapi bagaimana hendak bertahan untuk dua puluh minit pertama?

Semasa piston membuat stroke, gunalah gear secara teratur. Jangan terus ke overdrive. Dalam masa yang sama, cuba layangkan fikiran anda ketempat lain dan bisukan telinga dari mendengar suara manja pasangan sambil anda mengira stroke untuk mengalihkan tumpuan. Kira dari tusukan pertama sehingga perjuangan selesai. Kalau purata stroke empat puluh kali dalam seminit, berapa lama anda boleh bertahan sekiranya anda dapat melakukan seribu enam ratus hingga dua ribu stroke!!!

[Hot!!! Gel Tahan Lama Seks]

[Hot!!! Spray Tahan Lama Seks]

[Hot!!! Pam Zakar Hydromax X30 Untuk Senaman Zakar]

Tapi bagaimana kalau sebelum terasa kebas anda sudah hampir tewas?

Bila sudah terasa geli, hentikan sebentar pergerakan dan rendam lagi. Kalau masih tak tahan, lelehkan air mani di dalam faraj. Ingat jangan sampai terpancut kerana lazimnya bila sudah terpancut, kepala kemaluan akan rasa ngilu dan lembik. Selepas air meleleh, teruskan dayungan. Cuma nantinya keliling faraj dan pangkal zakar, buih putih akan terkumpul.

Bagaimana nak tahu kalau pasangan klimaks atau tidak.

Kita sering mendengar orang lelaki mengeluh kerana faraj pasangannya longgar. Kenapa ia longgar.

Kalau perempuan tidak terangsang sepenuhnya ataupun setiap kali bersama, dia tak pernah rasa puas, maka akhirnya dia pun malas nak layan. Macam juga lelaki. Kalau tidak terangsang, mana nak dapat kekerasan mutlak. Ada isteri yang bercerita tentang suaminya “aku kangkang aje bila dia nak” dan bila ayat begitu keluar dari mulut seorang isteri, cuba bayangkan apa puncanya. Isteri tak berminat kan. Kenapa dia tak berminat?

Sebab dia tak pernah dapat kepuasan sebenar. Baru mula nak geli, suami dah tewas.

Hakikatnya, otot-otot di faraj perempuan akan menegang bila dia terasa geli yang amat sangat. Cengkamannya lebih kuat dari faraj seorang anak dara yang buat pertama kalinya disetubuhi. Cengkaman berpanjangan itu akan sampai kesatu tahap sehingga zakar pun terasa sengal dan akan terlepas sebaik sahaja ‘rasa gelombang halus’ meresapi keseluruh tubuhnya. Perasaan yang sama ketika terpancutnya air mani lelaki. Ketika cengkaman faraj mengendur. apa yang anda harus lakukan sekiranya anda masih boleh bertahan.

Hentikan “pause” kayuhan sebentar. Teruskan cumbuan dengan memberi perhatian ke puting ataupun tempat yang sensitif di bahagian atas tubuhnya . Setelah dua atau tiga minit, mulakan balik kayuhan dengan perlahan dan apabila faraj mula mencengkam lagi, tukar ke gear lebih tinggi. Perlu diingat, cengkaman setelah klimaks pertama tidak mungkin sekuat sebelumnya kerana pasangan anda sudah mula keletihan. Dan begitulah ia akan terus berulang selagi mana anda sanggup bertahan.

Apabila kedua-duanya karam, jangan terus dikeluarkan zakar dari faraj. Biarkan beberapa minit sambil anda membelai wajahnya. Ciumlah kening, dahi, bibir dan sebagainya sebagai tanda anda masih menyayanginya walaupun tugas anda sudah selesai. Lazimnya dia akan terus terlena kerana sudah tidak bermaya.

Perlu diingat bahawa Rome tidak terbina dalam sehari. Kalau gigih berusaha, tidak mustahil untuk tergolong dalam kelompok ‘elit’…lelaki hebat yang mungkin cuma satu dalam seribu.

Dan anda akan jadi lebih hebat jika dapat menguasai teknik membelai ’circuit breaker’.

Apa itu circuit breaker? Klentit le. Susah sangat ke. Nampak mudah tapi ‘kepakaran’ juga diperlukan. Klimaks dari gentelan biji kelentit lagi ‘umph’ dari tusukan zakar di faraj. Jangan terperanjat betapa kuat pelukan dan pautan seorang wanita disaat biji kelentitnya mengeras macam sebutir pasir sambil bergerak ke atas ke bawah…cuba lari dari sentuhan jari anda.

[Hot!!! Gel Tahan Lama Seks]

[Hot!!! Spray Tahan Lama Seks]

[Hot!!! Pam Zakar Hydromax X30 Untuk Senaman Zakar]

Posted in Petua | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Cara Menggoda Suami Untuk Bersetubuh

pam-payudara4

Anda hadapi kesukaran mengajak suami anda melakukan hubungan seks?

Adakah suami anda dingin?

Tiada mood lansung untuk mengadakan hubungan seks?

Tiada tenaga langsung atau dia nampak keletihan sedangkan anda sedang membuak-buak untuk memuaskan nafsu dan ghairah bersamanya.

Pasti ada sesuatu perkara yang menyebabkan dia hilang mood atau selera. Baiklah kita ketepikan dahulu hal-hal negatif yang boleh menjejaskan hubungan suami isteri.

[Hot!!! Peregang Zakar Terhebat]
[Hot!!! Minyak Wangi Memikat Suami]
[Hot!!! Cara Membesarkan Payudara Paling Mudah dan Berkesan]

Anda harus perbaiki diri dahulu!

Ramai isteri beranggapan suami hilang mood atau selera seks bila pulang ke rumah mungkin disebabkan dia ada cawangan atau pun perempuan simpanan di luar. Walaubagaimanapun, dia tetap suami puan. Apa yang lebih utama puan harus memperbetulkan diri terlebih dahulu sebelum puan menuding jari terhadapnya. Kemungkinan disebabkan sikap dan penampilan puan di rumah yang menyebabkan dia kurang bersemangat atau hilang keghairahan untuk mengadakan hubungan badan dengan puan.

Justeru itu, sebelum perkara yang kecil ini melarat disebabkan kelekaan dan kealpaan puan untuk bertindak maka di bawah ini ada beberapa petua yang dapat membantu membangkitkan nafsu atau ghairah suami puan. Mari kita lihat!

1. Bentuk Fizikal Badan

Suami suka lihat bila bentuk badan isterinya seksi dan ramping. Walaubagaimanapun tidak semestinya anda berisi atau gemuk anda tidak boleh menawan hati suami. Mungkin buah dada anda boleh membantu untuk menarik perhatian suami atau pun kulit anda yang putih, gebu dan mulus itu mampu menawan hatinya. Jadi gunakanlah aset atau kelebihan apa yang ada pada diri anda itu.

2. Mengenakan Pakaian Dalam

Isteri pun satu, kalau duduk di rumah janganlah pula asyik memakai kain batik dan baju kurung kedah sahaja. Sesekali pakailah coli, seluar dalam atau pakaian dalam yang seksi yang mempunyai corak bunga atau renda-renda yang mungkin boleh membuatkan suami anda teruja melihatnya. Dalam erti kata lain cuba buat kelainan sedikit misalnya apabila suami pulang ke rumah anda sudah bersedia menyambutnya dengan memakai pakaian dalam yang baru.

3. Beli Minyak Wangi

Jangan kedekut duit untuk membeli dan memakai minyak wangi di rumah. Pakailah minyak wangi pemikat seperti Pherolins yang mempunyai aroma dan bau yang mampu membangkitkan nafsu dan daya tarikan suami. Disiplinkan diri puan untuk selalu berhias dan mandi setiap kali puan ingin duduk dekat dengan suami. Barulah suami rasa teruja seperti diri dia ketika waktu-waktu pertama anda mengenali dia.

4. Belaian Manja

Suami sebenarnya suka kalau anda sentiasa memberikan dia belaian manja. Sesekali bila suami duduk berehat di ruang tamu rumah atau di bilik usaplah di bahagian-bahagian yang dia mudah terangsang. Sudah tentu dia akan lebih suka dan merasakan dirinya mempunyai isteri yang seksi, manja dan penyayang.

5. Bahasa Tubuh

Allah menganugerahkan wanita dengan bentuk tubuh badan yang menarik dan mampu membuatkan seseorang lelaki mudah tertawan. Kadang-kala kita pernah melihat perempuan dengan wajah dan penampilan tubuhnya yang sangat menarik perhatian kita padahal biasa-biasa sahaja. Ini menunjukkan bahawa daya tarikan seks itu sebenarnya bukan terletak pada mekap dan pakaian sahaja tetapi ianya terletak pada bahasa tubuh seseorang. Jika anda bijak menggunakan bahasa tubuh yang baik sudah pasti suami akan melihat anda dengan penuh menarik.

6. Gelak Tawa dan Senda Gurau

Jangan disangka wanita tidak pandai membuat lawak jenaka. Tetapi harus diingat anda janganlah buat lawak selawak Man Belon atau pun Man Pos Masuk Kampung! Cukuplah sekadar lawak usikan manja untuk suami. Buatlah lawak agar dia pun turut tertawa dan sebaliknya. Begitu juga sesekali puji suami anda dengan mengatakan dia hensem, abangpower lah, badan tegap atau pun abang semalam main dengan adik lamanya… he he..

7. Kelainan Dalam Penampilan

Suami pasti suka isterinya yang pandai menjaga penampilan rambut. Begitu juga halnya dalam penjagaan kulit muka dan kecantikan yang lain. Satu hal lagi… Mulut tu jangan lah pula boleh mengeluarkan bau yang busuk menyebabkan suami hilang selera bila berhadapan dengan anda. Sesekali berdandanlah untuk suami agar dia tahu isterinya ini semakin hari semakin cantik dan seksi. He he..

8. Bilik Tidur Yang Romantis

Ini adalah tempat yang paling utama anda menghabiskan waktu tidur bersama dia. Hiasilah bilik tidur anda dengan bunga-bunga atau pun warnakanlah dinding bilik ini dengan warna-warna yang romantis dan seksi. Jadi bila suami masuk ke bilik sudah pasti dia suka dan sentiasa ingin bersama kamu.

9. Belai dan Usap Bahagian Kejantanan Tubuh Lelaki

Haha.. ini petua yang paling lelaki gemari sebenarnya. Sesekali atau janganlah sesekali sahaja, buatlah usapan dan rabaan secara perlahan-lahan bermula dari atas ke bawah atau pun bawah ke atas dan akhirnya anda sampai ke bahagian zakarnya. Di situ anda boleh melihat riak wajah suami anda pasti akan gembira dan terangsang lebih-lebih lagi senjata yang anda pegang itu sedang naik mencodak.

Demikianlah beberapa tips atau panduan yang boleh saya berikan untuk para isteri jadikannya sebagai rujukan.

[Hot!!! Peregang Zakar Terhebat]
[Hot!!! Minyak Wangi Memikat Suami]
[Hot!!! Cara Membesarkan Payudara Paling Mudah dan Berkesan]

Posted in Petua | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Cara Mengetatkan dan Menyempitkan Faraj

pam-payudara8

Faraj adalah bahagian sulit wanita yang wajib di jaga dengan rapi.. Ini kerana, bahagian inilah yang selalunya si suami akan sentuh dahulu dengan jari atau lidah bagi merangsang nafsu si isteri. Faraj yang cantik dan wangi akan membuatkan si suami lebih ghairah untuk menggaul si isteri sebelum berjimak..

Pada kebiasaannya, ramai wanita yang mengalami perubahan saiz lubang faraj selepas melahirkan anak atau selepas beberapa tahun berkahwin.. Lubang faraj yang membesar akan membuatkan si suami kurang rasa kenikmatan semasa berjimak..

Lubang faraj juga dipanggil Pintu Anak, Satu Inci Persegi atau Vagina sahaja. Inilah tempat di mana zakar dimasukkan semasa urutan persetubuhan berlaku. Bermula dari pintunya hingga ke Batu Meriyan (jauh di dasar faraj) panjang lubang faraj yang normal ialah 6 inci berbentuk corong. Pada dindingnya terdapat daging-daging yang agak kesat.

Tetapi semasa ghairah ia mengeluarkan mazi yang banyak dan mencukupi bagi memudahkan dayungan urutan zakar berlaku. Pada dindingnya juga terdapat otot-otot cincin yang berfungsi mengembang dan menguncup. Dengan adanya otot inilah anda mampu mengemut batang zakar semasa berjimak dan otot ini jugalah yang memungkinkan faraj menerima dan menyesuaikan apa sahaja bentuk dan saiz zakar. Jauh di dasarnya juga keluar mazi dari rahim. Semasa masih dara besarnya lubang faraj ialah kira-kira satu inci dan apabila sudah melahirkan anak ia boleh meningkat sehingga 2 setengah inci.

Ramai wanita yang mengadu si suami semakin dingin dan kurang menyetubuhinya selepas 5 tahun berkahwin.. Tidak seperti baru-baru berkahwin.. Ini kerana si suami tidak dapat rasakan lagi kenikmatan hubungan seks bersama si isteri kerana saiz lubang faraj yang mebesar dan longgar..

Tidak salah jika si isteri terus menjaga kecantikkan faraj agar sentiasa cantik dan wangi.. Bukan paras rupa dan bentuk tubuh sahaja yang perlu di jaga.. Di sini, ada produk yang boleh Puan-Puan dan Saudari cuba untuk merapatkan dan menyempitkan kembali lubang faraj..

Magic Stick terbaik untuk wanita sebagai perapat wanita. Untuk pengetahuan anda,wanita arab memang terkenal dengan teknik penjagaan mahkota wanita agar sentiasa rapat dan cantik.. Dengan cara inilah mereka menambat hati si suami pada setiap hari sehinggakan si suami sentiasa merasakan si isteri masih ada dara walaupun telah bernikah lebih dari 10 tahun..

Manfaat magic stick ini adalah untuk membersihkan organ kewanitaan serta juga untuk menyembuhkan penyakit keputihan pada wanita.

Manfaat magic stick diantaranya adalah menjadikan ruang faraj para wanita menjadi kesat (tidak terlalu basah) dan nyaman sehingga dapat membuat hubungan suami isteri jadi semakin ghairah dan nikmat. Magic Stick ini tidak ada kesan sampingan, kerana diperbuat secara tradisional dengan herba-herba yang menjaminkan kesan yang baik pada faraj wanita. Khasiat magic stick telah terbukti berkesan dapat memberikan kepuasan tersendiri di waktu melakukan hubungan suami isteri. Ini kerana area organ kewanitaan terhindar dari bau yang tidak enak. Kesan magic stick akan menguatkan sisi dinding otot-otot vagina hingga rapat dan dapat memberikan kepuasan waktu berhubungan seksual antara suami isteri.

Cara gunanya pun sangat senang.. Hanya masukkan 3/4 darinya kedalam lubang faraj secara perlahan-lahan. biarkan selama 2 minit kemudian keluarkan dan bilas dengan air bersih.. Jika semasa hendak bersama suami, Pakai magic stick 1 jam sebelum bersetubuh.. Pasti faraj si isteri akan rasa lebih sempit, kesat dan berbau wangi..

Dengan perkongsian maklumat ini, semoga para isteri akan bertindak cepat dan perbaiki diri anda agar suami anda tidak mencari yang lain.. Kongsikan maklumat ini pada rakan-rakan wanita anda yang lain agar mereka juga dapat merasai kenikmatan malam pertama walaupun telah bernikah lebih dari 10 tahun atau telah mempunyai ramai anak..

MAGIC STICK>>>http://lelakiterbaik.com/perapatwanita/

Posted in Petua | Tagged , , , , , , , , , | Leave a comment

Petua KEMUNCAK SEKS WANITA (ORGASME)

pam-payudara2

Orgasme pada kaum wanita telah menjadi perbicaraan yang menarik perhatian, bahkan banyak dibahas dalam buku-buku seks ilmiah. Sejak terbitnya karya Masters and Johnson sekitar tahun 1960-an maka dongeng dan rahsia sekitar persoalan orgasme telah lenyap dan terungkap.

Sekarang telah diketahui bahawa meskipun pengalaman orgasme itu terpulang pada setiap individu namun proses jasmaniah orgasme itu sentiasa sama.

Bagaimana Wanita Mencapai Orgasme

Kaum wanita mempunyai cara yang berbeza-beza reaksi terhadap rangsangan hubungan kelamin. Walaupun begitu bukit di mana rambut kemaluan terletak(tundun), bibir kecil dan kelentit, serta liang faraj itu merupakan alat-alat kelamin yang memegang peranan penting. Clitoris atau kelentit merupakan alat-alat kelamin yang memainkan peranan penting. Clitoris atau kelentit itu merupakan bahagian yang paling peka kepada syahwat tubuh wanita. Itulah sebabnya terdapat wanita yang menghendaki rangsangan yang terus-menerus pada kelentit untuk mencapai orgasme. Pada hujung kelentit itu, deria rasanya sangatlah halus dan peka. Sentuhan yang terus-menerus dapat menimbulkan rasa kurang senang atau sakit.

Sebab itu sebahagian wanita menganggap belaian terhadap bahagian yang peka syahwat di sekitar tundun, baik dengan tangan, lidah atau alat penggetar menyeronokkan. Selama berlangsungnya persetubuhan, gerakan zakar yang keluar masuk liang faraj itu boleh menimbulkan rangsangan terus-menerus terhadap kelentit. Ini kerana ia dapat menggerakkan labia minora atau bibir kecil ke atas kelentit.

Merasakan Kemuncak Tahap Orgasme

Jangka waktu untuk mencapai orgasme itu berlainan pada setiap wanita. Begitu juga berbeza menurut keadaan dan suasana. Sesaat sebelum terjadinya orgasme maka akan terasa ketegangan selama 2-4 detik pada saat otot-otot kecil pada sekeliling faraj dan rahim itu mulai mengendur. Ini diikuti oleh orgasme itu sendiri yang biasa berlaku selama 10-15 detik. Ia terasa seperti suatu pengenduran otot secara berirama dan berturut-turut yang terjadi tiap
0.8 detik tiap gelombangnya. Mula-mula terasa sekeliling satu pertiga hujung luar faraj dan menjalar sampai dalam rahim. Rahim dan dubur pun ikut kempat-kempot.

Suatu orgasme yang lunak terjadi 3-5 kempotan. Orgasme yang kuat terjadi
8-12 kempotan. Ketika berlakunya orasme itu otot-otot perut, betis, lengan, wajah, kaki dan leher ikut menegang. Selepas itu semua keadaan badan wanita itu kembali lagi pada keadan normal diikuti rasa lega, santai dan penuh kedamaian.

[Hot!!! Senaman Zakar Pelakon Porno]

[Hot!!! Gel Tahan Lama Seks]

Orgasme Berganda

Berbeza dengan kaum lelaki, kaum wanita mampu mencapai orgasme berganda. Maksudnya orgasme yang berlaku kali kedua tidak lama setelah orgasme pertama. Sekiranya wanita itu dapat mempertahankan nafsu berahinya pada tingkat memuncaknya ia dapat melanjutkan orgasme pada kali kedua bila terus dirangsang. Ada wanita mengalami orgasme sampai 3-5 kali hanya dalam waktu beberapa minit. Bahkan ada yang boleh mencapai 12 kali orgasme dalam satu jam.

Di antara sebab hubungan seks antara suami-isteri yang sangat dihajatkan adalah kepuasan orgasme kedua-dua pihak. Ini adalah tujuan utama orang mengikatkan diri dalam perkahwinan. Tanpa adanya orgasme dalam setiap hubungan seks tentu akan menimbulkan berbagai akibat kejiwaan yang boleh merosakkan hubungan pasangan suami-isteri.

Kenyataan menerangkan ramai suami-isteri yang terpaksa berpisah atau melakukan penyelewengan seksual kerana tiadanya kepuasan dalam hubungan seks. Kepuasan itu ditandai dengan orgasme atau difahami sebagai kemuncak kenikmatan.

Baik orgasme itu secara beruntun, dari pihak lelaki dahulu dan kemudian disusuli isterinya atau secara serentak bersama. Orgasme yang dapat dicapai secara bersama adalah yang paling baik dan ideal. Hampir semua lelaki mengalami orgasme setelah mengalami rangsangan seks. Pada wanita pula tidak ramai yang dapat mengalami orgasme.

Orgasme adalah puncak syahwat persetubuhan dan merupakan respons yang menyenangkan dan melegakan. Ia adalah puncak dari kepuasan fisiks dan emosi dalam aktiviti seksual. Kemuncak kenikmatan ini ditandai dengan terjadinya pancaran mani yang sangat kuat pada pihak lelaki.

Orgasme pada lelaki adalah ejakulasi sperma. Vas Deferens, Vesikula Seminalis dan kelenjar prostat berkonstraksi dengan hebatnya seraya memancarkan isinya ke dalam urethra yang kemudian memancutkan sperma. Selama orgasme cecairan ini dipancarkan melalui zakar oleh konstraksi-konstraksi berirama dari otot-otot sekitarnya. Jumlah konstraksi-konstraksi itu berbeza pada setiap individu, tetapi lazimnya antara

10-12 konstraksi. Sejumlah sperma kira-kira satu sudu kecil atau menurut penyelidikan moden 5cc.

Tanda orgasme pada wanita yang merupakan puncak seksualnya adalah gerakan-gerakan berirama dan tak sengaja dari alat kelaminnya. Reaksi-reaksi banyak bergantung pada bilangan vulva terutama di sekitar faraj dan kelentit. Faraj pada waktu itu berkerut dan kadang-kadang otot-otot lain ikut mengejang. Dalam pada itu terjadi getaran seluruh tubuh dan sensasi-sensasi menghisap dari lubang faraj.

Mencapai orgasme yang ideal tidaklah semudah yang dibayangkan. Tugas ini ditanggung oleh pihak suami. Biasanya di dalam proses bersetubuh suamilah yang terlebih dahulu mencapai orgasme sedangkan isterinya mungkin belum apa-apa. Oleh sebab itu keperihatinan suami di dalam menahan air mani sangat diperlukan. Jika mereka tidak mahir dalam hal ini suami akan menyebabkan isteri mengalami gangguan emosi seperti murung.

Dr. Robie dalam bukunya The Art of Love yang dikutip dari buku Percintaan Suami Isteri karangan A. Rifa’ie Ali menulis: “Terlampau cepat keluar air mani selain memberi malu kepada suami, bahayanya tiadak kurang pada isteri kerana dia telah meninggalkan isteri itu sebelum mendapat kepuasan yang biasa. Ada lelaki yang beberapa kali keluar air mani sebelum isteri cukup terbangkit keberahiannya. Dan yang terjadi ialah sebelum dia tercapai orgasme. Maka tinggallah dia dalam keadaan resah-gelisah belum kunjung puas yang akhirnya membawa bermacam-macam penyakit antara lain lain, tidak boleh tidur, pemarah, histeria, sakit saraf yang berkaitan penyakit orang perempuan”.

Ellis dalam bukunya Sex in Relation to Society telah mengutip pendapat seorang pakar sakit puan (gynaecologist) berbangsa Austria, dia mengatakan bahawa di dalam setiap 100 orang perempuan yang menderita sakit dalam rahim, daripada yang berubat kepadanya didapati 70 orang menderita lantaran sakit rahimnyaterlalu penuh berisi darah. Keadaan rahim yang begini menurut pengetahuan ilmiahnya adalah hasil daripada persetubuhan yang tidak disempurnakan.

Dari keterangan-keterangan di atas maka benarlah sabda-sabda Rasulullah s. a. w. yang menganjurkan agar memerhatikan keadaan isteri sewaktu diajak bersetubuh. Janganlah lekas terburu-buru mengakhiri persetubuhan selagi isteri belum berhasil mencapai orgasme.

Sabda Rasulullah s. a. w:

“Apabila seseorang dari kalian bersetubuh dengan isterinya, maka

hendaklah ia menyempurnakan (isterinya). Jikalau ia mendahului isterinya, maka janganlah ia mempercepat (meninggalkan)isterinya itu”.

(Hadis riwayat Abu Yaqla dari Anas)

Sabda Rasulullah s. a. w:

“Apabila seorang dari kalian bersetubuh dengan isterinya maka

hendaklah ia menyempurnakannya. Kemudian bila ia telah selesai

telah selesai hajatnya (orgasme) sebelum selesai hajat isterinya

maka janganlah ia mempercepatkan (meninggalkan) isterinya

itu hingga selesai pula hajat isteriny itu”.

(Hadis riwayat Abdul Razak & Abu Yala dari Anas)

Sabda Rasulullah s. a. w.:

” Apabila seorang dari kalian bersetubuh dengan isterinya

maka janganlahia menyingkir hingga selesai hajatnya

selesai hajatnya sebagaimana ia mendapat nikmat dari hajatnya”.

(Hadis riwayat Ibnu Adiy dari Ibnu Abas)

Dari hadis Rasulullah s. a. w. tersebut maka seharusnya suami berusaha agar mencapai orgasme yang ideal samaada secara bersama-sama, ataupun secara meruntun saling susul-menyusul sewaktu bersetubuh. Itulah sebabnya imam Ghazali di dalam kitabnya ihyaa’ulumiddin, menasihati suami muslim agar kalau bersetubuh selalu memerhatikan isterinya ataupun menahan ejakulasinya sehingga isterinya dapat mencapai orgasme.

Berapa lamakah persetubuhan yang boleh mendatangkan kepuasan? Banyak pendapat mengenai hal ini diketengahkan. Ada orang lelaki yang boleh bertahan lama sewaktu persetubuhannya. Contohnya selama 15 minit, 20 minit bahkan ada yang lebih lama lagi tanpa ejakulasi. Tetapi yang jelas faktor faktor seperti lama seseorang lelaki dapat mengawal reaksinya tanpa disusuli ejakulasi; sukar atau tidaknya wanita mencapai orgasme; kehebatan nafsu seksual mereka masing-masing; kekerapan melakukan hubungan kelamin dan lain-lain faktor banyak mempengaruhi tempoh lamanya sesuatu persetubuhan boleh berpanjangan.

Biasanya persetubuhan berlangsung selama 3-5 minit. Menurut Stekel jarang sekali seseorang lelaki dapat mempertahankan persetubuhannya lebih lama dari 5 minit. Sedang menurut Dickinson kebanyakan lelaki mempertahankan ereksinya tanpa disusli ejakulasi selama 5-10 minit. Sedangkan wanita pula boleh mencapai 10-20 minit. Akan tetapi dengan rangsangan tangan dengan vibrator atau dengan oral genital stimulation seseorang wanita biasanya dapat mencapai orgasme dalam masa empat minit.

Untuk memanjangkan waktu persetubuhan supaya kedua-dua suami-isteri dapat mencapai kepuasan orgasme pihak suami perlu mengambil langkah-langkah tertentu. Alternatif pertama ialah mereka boleh mendapat pertolongan doktor untuk memberikan ubat-ubatan yang diminum atau ubat pemati-rasa. Akan tetapi cara ini ada kesan sampingan dan bersifat sementara. Kesan sampingan adalah kemungkinan berlakunya impoten seandainya kerap menggunakan ubat-ubatan.

Alternatif kedua pula lebih menitikberatkan kemampuan semulajadi seperti cara-cara berikut. Menahan cepatnya keluar air mani dapat dilakukan dengan memerhatikan langkah-langkah berikut:

1. Setelah zakar dimasukkan ke liang faraj, maka buatlah gerakan turun-naik secara perlahan-lahan dengan diselangi istirehat.

2. Alihkan perhatian kepada soal-soal lain sewaktu sampai masanya air mani dirasakan akan keluar. Umpamanya cuba ingatkan tentang urusan serius sewaktu pejabat. Tegasnya isikanlah benak dengan hal-hal yang dapat mengalihkan pandangan dari tumpuan untuk mengeluarkan air-mani. Ini secara tidak langsung akan menyebabkan kekenduran pada batang zakar, dan apabila ini berlaku bolehlah disambung lagi pada gerakan untuk merangsang balik zakar. Demikian seterusnya sehinggalah isterinya mencapai orgasme. Kalau cara ini dapat dilaksanakan pasti suami dapat bersetubuh dalam waktu yang lama di mana isterinya beruntung kerana dapat mencapai orgasme dan nikmat sepuas-puasnya. Sehubungan dengan itu Stoppes berkata

“Selamanya tak boleh dilupakan bahawa dengan tidak mendisiplinkan fikiran dan badan sendiri tidaklah akan dikecap kenikmatan di dalam pengalaman nafsu berahi. Kesedapan yang penuh biarpun hanya jasmani semata-mata cuma boleh direbut oleh orang yang pandai memotong tujuh perjalanan nafsunya”.

3. Menahan nafas sewaktu merasakan akan keluarnya air-mani akan melambatkan pengeluarannya kerana zakar akan menjadi keras.

Perlu diketahui bahawa mani itu mudah keluar kalau keadaan zakar adalah tidak cukup keras. Tetapi kalau sempurna keras dan tegangnya, sukarlah air mani berlalu. Dengan menahan nafas dengan sendirinya zakar yang sedang dalam keadaan ereksi menjadi semakin tegang. Ini disebabkan oleh kerana udara yang masuk berkumpul ke dalam dada dan perut agak banyak. Apabila ditahan di dalam perut maka pengaruhnya mendesak darah menuju ke zakar sehinggakan zakar akan menjadi semakin keras dan kembung. Kekembungan inimenekan lubang zakar tadi serapat-rapatnya sehingga Aliran tempat lalunya air mani terhambat dan tidak dapat keluar.

Alternatif ketiga adalah dengan memakai kondom sewaktu bersetubuh. Dengan demikian rasa pergeseran batang zakar di dalam liang faraj tidak begitu merangsang. Walaubagaimanapun cara ini tidak begitu disenangi baik dari pihak suami mahupun isteri.

Alternatif keempat ialah melakukan latihan-latihan guna menguatkan dan mengetatkan otot-otot pada dubur dan pada otot-otot yang membentang dari dubur sampai ke scrotum (kantung pelir) lelaki.

Alternatif kelima pula merupakan mengambil posisi duduk atau posisi lelaki di bawah dan dan perempuan di atas. Kedua teknik di atas memungkin tekanan pada kelentit yang merupakan pusat rangsangan yang dapat dikemudikan oleh pihak wanita. Cara ini merupakan cara yang terbaik untuk wanita mencapai orgasme.

Cara-cara di atas yang telah dibentangkan merupakan kaedah-kaedah untuk mencapai orgasme yang ideal. Akan tetapi berjaya atau tidaknya mempraktikkan cara-cara ini bergantung pada individu itu sendiri. Yang lebih baik adalah sifat saling bantu-membantu dan faham-memahami. Seperti halnya seorang suami boleh bertanya pada isterinya, apakah ia sudah mencapai orgasme atau masih lama lagi? Seandainya masih lama. Maka suami bolehlah mengatur pergerakannya agar zakarnya tidak begitu terangsang yang mengakibatkancepatnya keluar air mani. Jadi sifat terbuka suami-isteri sangat diperlukan untuk membantu keberhasilan keduanya untuk mencapai orgasme yang ideal.

Perkara yang patut diperhatikan oleh suami sewaktu melakukan persetubuhan ialah jangan lekas-lekas mencabut zakarnya setelah ejakulasi. Perbuatan seperti ini sering diabaikan oleh suami-suami yang kurang mengerti seni dan erti persetubuhan dalam perkahwinan.

Persetubuhan dalam perkahwinan itu dimaksudkan untuk mendapat kepuasan antara suami dan isteri. Berbeza pula dengan persetubuhan luar nikah atau dalam pelacuran. Di dalam persetubuhan jenis ini salah satu pihak menghendaki kepuasan seksual sedang di lain pihak menghendaki bayaran. Jadi wanita pelacur di dalam melakukan persetubuhan sudah merasa puas walaupun belum mencapai orgasme asalkan dirinya telah diberi wang sebagai imbalannya. Sedangkan persetubuhan yang dilakukan berlandaskan atas dasar cinta-mencintai keduanya menghendaki objektif yang sama iaitu kepuasan yang saksama.

Seorang suami yang bijaksana yang mengerti hal ini ternyata dalam persetubuhannya dengan isterinya jika lebih dahulu cepat keluar air mani, maka dia boleh menangguhkan zakarnya agak lama di dalam liang faraj. Hal ini dimaksudkan agar pihak isteri mempunyai waktu untuk menaikkan suhu berahinya hingga mencapai orgasme.

Cara seperti ini memungkinkan batang zakar walaupun telah ejakulasi akan tetapi ia tetap berereksi sampai beberapa lama. Pada kesempatan ini harus dimanfaatkanoleh suami untuk merangsang isterinya hingga mencapai orgasme.

Betapa bahagianya bila persetubuhan di mana kedua-duanya telah mencapai orgasme dan tidak diputus atau dihentikan seketika itu sahaja. Tapi usahakanlah suami tetap menahan batang zakarnya di dalam liang faraj hingga kendur dengan sendirinya. Dalam keadaan begitu keduanya boleh saling berpelukan dan berdakapan.

Pihak suami perlu mengetahui bahawa membiarkan zakar di dalam liang fajar sesudah ejakulasi bukan hanya menimbulkan rasa kasih sayang yang mendalam antara suami-isteri, malahan mengandungi faedah yang lebih besar dari segi kesihatan terutama bagi suami.

Perlu diingatkan bahawa bahawa setiap kali suami melakukan hubungan seks pasti ia akan keluar air mani. Mani itu adalah sari tubuhnya yang mulia yang terbentuk dari sari-sari makanan yang dimakannnya setiap hari. Jadi setiap kali ia bersetubuh, jadi berkuranglah zat hidup yang sangat berguna bagi kesihatan tubuhnya. Walaupun ganti boleh diperoleh dari dalam tubuhnya ada satu zat yang bersifat “Alkalin” yang boleh digantikan dengan membiarkan ia di dalam liang faraj wanita. Mani wanita penuh berisi dengan zat ini. Para suami yang terdedah kepada pegetahuan ini tidak akan mahu mencabut batang zakarnya sehabis ereksi dari liang faraj isterinya. Mereka akan membiarkan saja batang zakarnya untuk beberapa lama sehinggga ia kendur dan keluar dengan sendirinya. Tindakan ini bagus dan bermanfaat untuk memelihara kondisi badan dan kesihatannya. Ini oleh kerana kulit zakar yang tipis itu akan mudah menyerap zat-zat yang sangat berharga dari badan isterinya, terutama zat alkali. Sehingga habis bersetubuh badannya bukan semakin mundur, sebaliknya semakin sihat kerana kegiatan kerjanya meningkat dan yang lebih penting lagi wajahnya bertambah tampan jauh lebih muda kelihatan dari umurnya yang sebenarnya.

Selain itu Stopes ada menyatakan pendapatnya bahawa di dalam zat-zat yang sama dihisap oleh tubuh kedua pihak dari sari-sari badan pasangan masing-masing, terdapat kuman-kuman hidup yang oleh Prof. Ernest Starling bernama hormon. Pada masa akhir-akhir ini telah diketahui bahawa hormon-hormon itu memiliki dan menjalankan pengaruh yang kuat dalam penentuan sifat dan corak perasaan-perasaan manusia serta tabiatnya. Kesempatan untuk saling bertukaran kuman hormon yang berlangsung dalam perbincangan di atas dianggap akan boleh mengumpulkan sudut-sudut runcing dari budi pekerti kedua suami-isteri. Sehingga jalan pemikiran dan gerak semangat mereka berdua menjadi serasi. Keserasian inilah yang membuat suami-isteri awet muda.

Begitulah persetubuhan yang sempurna, yang dapat mencapai kemuncak kenikmatan atau orgasme yang ideal serta memberi pengaruh yang baik di dalam jasmani dan rohani individu. Jasmaninya sihat, rohaninya sihat yang akhirnya membuahkan rasa tanggungjawab dan kasih sayang di antara satu sama lain.

[Hot!!! Senaman Zakar Pelakon Porno]

[Hot!!! Gel Tahan Lama Seks]

Posted in Petua | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Cara Ghairahkan Faraj Isteri

sexy7

Apabila perkara utama tentang seks, rasa gairah dan berahi sudah bangkit. Cairan faraj sudah sudah cukup ada untuk batang zakar dimasukkan.

Gunakan jari sapukan cecair faraj kepada dua-dua belah bibir faraj. Ini untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang kering mudah melecet apabila gerakan masuk dan keluar zakar dilakukan. Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan
perlahan-lahan.

Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Lelaki perlu bertanya sama ada kemasukkan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukur lilit batang zakar.

[Hot!!! Ketat, Rapat dan Wangi]
[Hot!!! Senaman Zakar Pelakon Porno]
[Hot!!! Senaman Lelaki DI BILIK MANDI]

Apabila batang dirasakan sudah masuk setengah. Lelaki perlu berhenti seketika dan bertanya sama ada ada sebarang ketidak selesaan. Pada masa ini mintalah izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan btusukan masuk umpama perempuan itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama wanita masih dara.

Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj perempuan, tekanan ke pintu rahim wanita. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata masing-masing tekan batang zakar sedalamnya. Perempuan perlulah sambut dengan angkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama dirasa kesedapannya. Kekalkan hubungan mata sepanjang hubungan seks sehinggalah mencapai klimak.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama wanita yang sudah lama tidak main, akan klimak dan puas akibat berahi yang lama dan rasa sedap batang masuk dalam pantat. Lelaki perlu tunggu sehingga klimak reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat.

Pelbagai tempo tusukan masuk dan keluar batang zakar. Sebagai contoh sepuluh kali secara tempo laju dan lima kali tempo perlahan. atau tusukan masuk dan keluar zakar dalam pantat secara tempo lima kali laju dan sepuluh kali perlahan. Boleh juga keluar masuk batang zakar dalam pantat lima kali laju dan lima kali perlahan. Pelbagaikan.

Cara yang paling nikmat adalah dengan menekan ke dalam batang zakar dalam faraj secara laju dan kemudian menarik keluar batang zakar daripada ruang farah secara perlahan. Lakukan sebanyak sepuluh kali.

Nikmat yang paling nikmat adalah apabila nikmat faraj dinikmati semasa klimak atau orgasm bersama. Oleh kerana klimak wanita adalah sukar dijangka, sediakan mata ukuran yang akan dinyatakan oleh wanita yang sedap kesedapan.

Mata satu adalah nilai sedap seks baru bermula dayungan. Apabila nikmat semakin bertambah, wanita perlu nyatakan nilaian bertambah ke pada dua, kemudian nikmat seks semakin bertambah nilaian semakin meningkat. Yang paling tinggi adalah sepuluh iaitu perempuan klimak atau orgasm.

Lelaki apabila nilaian mencapai lapan atau sembilan apabila wanita yang sedang menikmati nikmat batang masuk ke dalam pantat maka kawal air mani dan bersedia untuk pancutkan air mani apabila wanita klimak. Nikmat faraj akan lebih terasa apabila orgasm bersama.

[Hot!!! Ketat, Rapat dan Wangi]
[Hot!!! Senaman Zakar Pelakon Porno]
[Hot!!! Senaman Lelaki DI BILIK MANDI]

Posted in Info Seksual | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

13 Petua Tahan Cepat Pancut

sexy5

Seperti yang kita sedia maklum, kaum lelaki cenderung untuk mengalami orgasme lebih awal dari perempuan. Kebanyakan mereka tidak dapat tahan lama seks. Biasanya lelaki apabila melakukan hubungan seks akan mengalami ejakulasi lima hingga sepuluh minit pertama manakala masa purata bagi perempuan adalah sepuluh hingga lima belas minit. Di sebabkan itu permainan foreplay adalah penting supaya wanita akan terangsang sepenuhnya apabila anda mula melakukan hubungan seks dan mereka cenderung untuk mengalami orgasm lebih awal dari anda.

Namun, ada juga perempuan yang memang liat untuk mengalami orgasme sehingga mengambil masa lebih 30 minit untuk mereka mengalami orgasm. Ini terjadi mungkin di sebabkan memang sifat wanita itu memang susah untuk mengalami orgasm. Untuk memberi kepuasan pada isteri anda, saya akan beri anda 13 teknik berkesan untuk anda tahan lama atau tahan pancut di ranjang:

Teknik #1: Timing rangsangan.
Bermain masa dengan ejakulasi anda. Apabila anda terasa ingin mengalami orgasm, anda tarik zakar anda dari vagina dan biarkan ketegangan orgasm berkurangan. Untuk elakkan isteri anda hilang sensasinya, anda undur zakar anda dan ubah pada posisi yang lain pula.

Anda juga boleh meramas buah dada isteri anda dan mencium bahagian G–spot atau menjilat biji kelentit sambil mengurangkan ketegangan orgasm anda untuk lebih tahan lama.

Selepas beberapa ketika, anda teruskan kembali persetubuhan dengan isteri anda.

Teknik #2: Posisi seks yang membolehkan anda meletakkan penis anda lebih dalam di dalam vagina isteri anda.

Cara kedua adalah memastikan zakar anda boleh menjolok vagina isteri anda lebih dalam lagi. Salah satu caranya adalah melalui posisi duduk di mana perempan meluruskan kakinya dan anda bersetubuh sambil duduk. Masukan zakar dalam ke lubang vagina akan merangsang isteri anda untuk mengalami orgasm lebih cepat dari anda dan anda lebih tahan lama.

Teknik #3: Pakai kondom.

Cara ini mungkin anda tidak akan ikut tetapi ia berkesan untuk memanjangkan masa di ranjang. Pemakaian kondom menyebabkan zakar anda tidak mudah terangsang anda akan dapat tahan lama sebelum orgasm.

Teknik #4: Melancap atau blowjob sebelum bersetubuh.
Anda boleh melancap sebentar di bilik air sebelum bersetubuh. Ejakulasi kedua selalunya akan mengambil masa yang agak lama untuk keluar. Selain melancap, anda juga boleh minta isteri anda untuk blowjob zakar anda sehingga keluar air mani. Ini akan membantu anda lebih tahan lama.

Teknik #5: Tukar rentak.

Apabila anda rasa ingin keluar tetapi isteri anda belum, anda boleh memperlahankan kayuhan zakar anda. Lakukan tujahan laju dan perlahan secara berselang seli. Apabila anda sudah rasa ok, anda lajukan kembali rentak persetubuhan supaya anda tahan lama.

Semoga petua tahan lama ini dapat membantu anda.

[Hot!!! Ketat, Rapat dan Wangi]
[Hot!!! Senaman Zakar Pelakon Porno]
[Hot!!! Senaman Lelaki DI BILIK MANDI]

Teknik #6: Makan makanan yang sihat.

Makanan yang berlemak dan berminyak akan membuatkan otot–otot anda liat untuk bekerja. Akibatnya, anda akan jadi lemah ketika melakukan hubungan seks. Oleh itu, jaga makanan anda dan ubah gaya pemakanan anda kepada gaya pemakanan yang lebih sihat.

Ambil buah-buahan dan elakkan minum minuman yang di pebuat dari susu pekat.

Teknik #7: Guna akal fikiran ketika melakukan hubungan seks.

Ketika anda melakukan hubungan seks, anda jangan terlalu gelojoh dan terburu–buru.

Gunakan akal fikiran anda untuk mendapatkan kepuasan. Maksudnya, anda perlu berfikir dan tahu apa yang anda lakukan. Anda perlu tahu ketika bila anda harus bertindak dan ketika bila anda perlu berhenti. Tambahkan ilmu di dada dan lakukan hubungan seks

berdasarkan pengetahuan bukannya gelojoh.

Teknik #8: Mantapkan fizikal diri.

Hubungan seks banyak menggunakan tenaga dan melibatkan banyak pergerakan otot–otot terutama otot pinggang hingga ke otot lutut bagi lelaki dan otot perut hingga ke peha bagi wanita. Apabila anda mantapkan fizikal diri, otot–otot anda akan bertambah kuat dan boleh
bertahan dari rasa lenguh ketika melakukan hubungan seks. Secara tidak langsung, anda boleh mengadakan hubungan seks dalam masa yang lama.

Selain itu latihan fizikal juga akan membuatkan anda rasa segar dan mempunyai keyakinan untuk melakukan hubungan seks dengan pasangan anda.

Teknik #9: Lakukan apa sahaja yang pasangan anda suka.

Ambil tahu apa yang pasangan anda mahu anda lakukan terhadap dirinya ketika mengadakan hubungan seks. Kemudian anda ikut saranan pasangan anda. Selain itu, anda beritahu juga pada pasangan anda apa yang anda mahu darinya. Lama kelamaan hasil kerjasama anda berdua akan beri kesan yang positif pada hubungan seks.

Teknik #10: Kawal nafsu yang membuak–buak.

Anda mengalami ejakulasi pramatang kerana anda terlalu fokus untuk keluarkan air mani anda berbanding menikmat hubungan seks. Jadi, apabila anda mengadakan hubungan seks dengan isteri, anda fokus untuk puaskan pasangan anda. Melalui ini, anda boleh alihkan perhatian minda anda untuk alami orgasm sahaja.

Apabila nafsu anda tidak lagi terkawal dan isteri anda pula belum datang inzalnya, anda tarik zakar anda dahulu dan tahan ia dari mengeluarkan air mani. Sambil itu, anda teruskan rangsangan terhadap isteri anda. Apabila anda sudah boleh kawal, anda masukkan kembali zakar dan teruskan dayungan.

Teknik #11: Tenang dan relaks.

Jangan terlalu gelojoh dan gelabah ketika melakukan hubungan seks. Tenangkan diri dan nikmati hubungan seks yang anda sedang jalani itu dengan sebaik–baiknya. Terapkan perasaan cinta dan sayang pada isteri anda pada setiap sentuhan dan ciuman yang anda lakukan. Apabila anda tenang, anda pasti tidak akan alami ejakulasi pramatang.

Teknik #12: Mengaku kelemahan diri.

Anda perlu akui anda ada masalah untuk kawal ejakulasi. Dari pengakuan ini, minda anda akan lebih terbuka untuk menerima ilmu dari luar. Jadi, anda boleh belajar elakkan ejakulasi pramatang dengan lebih santai dan tenang.

Teknik #13: Cara PALING MUDAH untuk lambat pancut.

Jika anda tidak boleh amalkan langsung satu pun dari 12 teknik yang diberi, ada berita baik untuk anda. Ketahui rahsia mudah, ‘short cut’ dan paling cepat untuk lambat pancut ketika seks bersama isteri dengan hanya menyapu __________ sahaja. Tak perlu susah-susah

praktiskan teknik di atas. Klik LIBIDO GEL untuk info lanjut!

[Hot!!! Ketat, Rapat dan Wangi]
[Hot!!! Senaman Zakar Pelakon Porno]
[Hot!!! Senaman Lelaki DI BILIK MANDI]

Posted in Petua | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Tujuh Bahagian Badan Perempuan Yang Mudah Terangsang

sexy1
PAYUDARA
Payudara sudah pasti antara bahagian yang perlu dirangsang ketika melakukan hubungan seks. Bahagian ini sangat sensitif pada sentuhan dan rangsangan. Tip untuk merangsang bahagian ini adalah meramasnya dengan lembut tetapi tegas. Ada keadaannya, meraba dan meramas payudara isteri perlu dilakukan dengan kuat pada sebelah kanan dan lembut pada sebelah kiri. Untuk merangsang isteri, pastikan ia tidak meyakitkan dengan melihat reaksinya atau bertanyakan kepadanya. Gentelkan bahagian puting isteri anda menggunakan jari atau pun lidah, hisap puting isteri anda dengan lembut dan pelbagaikan gaya gentelan dengan bermain lidah di keliling puting dan hujung puting.
BIBIR
Bahagian kedua adalah bahagian bibir isteri anda. Bahagian ini jika anda cium dengan cara yang betul boleh datangkan inzal pada isteri anda. Pastikan anda hanya mengucup isteri hanya sekali saja bagi membuka tirai ciuman dan biarkan isteri melakukan seterusnya kemudian anda perlu ikut alunannya. Merangsang isteri pada bahagian bibir lebih cepat memberikan impak disusuli dengan rabaan pada payudara atau vagina isteri.
KETIAK
Bahagian seterusnya adalah bahagian ketiak.Walaupun bahagian ini agak ganjil, namun ada wanita yang sangat terangsang jika anda mencium dan menjilat bahagian ini. Dari bahagian tersebut anda perlu susuri hingga ke bahagian leher ( ke atas) atau terus kebahagian pusat dan vagina ( ke bawah). Sesetengah wanita akan lebih mudah terangsang pada bahagia leher. Oleh itu anda sebagai suami perlu mencuba menyelusuri arah untuk mengetahui dan merangsang isteri dengan lebih berkesan.
KAKI
Kaki isteri adalah antara bahagian yang sangat sensitif. Ketika anda sedang cium bibir isteri anda, anda rangsang kaki isteri anda dengan menggeserkan bahagian tersebut dengan kaki anda sendiri. Anda juga boleh cium dan menggunakan lidah pada bahagian kaki isteri anda. Selain itu, urutan pada bahagian ini juga boleh menaikkan nafsu isteri anda. Merangsang isteri anda melalui bahagian kaki akan memberikan kedaan relaks kepadanya.
IBU JARI KAKI
Bahagian kelima adalah ibu jari kaki isteri anda. Ingat, jika anda kurang senang atau merasa geli untuk rangsang bahagian ini, anda lakukan selepas isteri anda mandi. Bahagian ibu jari mempunyai deria yang amat sensitif dan sedikit sebanyak memberi kejutan awal bagi merangsang isteri. Setelah itu juga anda boleh beralih arah ke bahagian atas tubuh isteri untuk melakukan rangsangan seperti bahagian-bahagian yang dinyatakan diatas.
PUNGGUNG
Bahagian keenam adalah punggung isteri anda. Ramasan yang mencengkam pasti akan menaikkan nafsu isteri anda. Tips untuk anda, ketika mencium isteri sambil berpelukan, lakukan rabaan halus kemudian disusuli dengan ramasan yang kuat tapi pastikan tidak hingga menyakitkan isteri. Hal ini akan membuatkan nafsu isteri melonjak sekaligus merangsang isteri. Lakukannya berulang kali sehingga isteri anda mula mencengkam dengan kedua-dua kakinya pada tubuh anda.
PERUT
Bahagian terakhir adalah bahagian perut isteri anda. Sensasi pada bahagian pusat adalah di mana membuat isteri anda berasa ceria apabila anda mencium pada bahagian itu. Hal ini kerana, ia adalah simbol keceriaan dan kasih sayang. Reaksi isteri akan lebih kepada rangsangan kasih sayang dan penghargaan kepadanya. Kemudian alihkan ke tepi pada bahagian pinggang, atau bahagian bawah, iaitu vagina ataupun bahagian atas tubuh isteri anda.
Ketujuh – tujuh bahagian atas adalah bahagian jika dirangsang boleh menaikkan nafsu isteri anda. Vagina adalah bahagian utama yang sensitif. Namun, ketujuh – tujuh bahagian di atas penting untuk menambah perisa dalam hubungan seks suami isteri anda. Merangsang isteri perlulah dilakukan dengan kasih sayang. Untuk melakukannya, pastikan persiapan dibuat dengan rapi seperti membersihkan diri dan memakai wangian haruman bagi menaikkan mood bagi merangsang isteri anda dengan cara terbaik.
Kami juga anda menyediakan produk untuk menaikkan Nafsu Pasangan anda iaitu Germany Sex Drop
Posted in Info Seksual | Tagged , , , , , , , , , , | Leave a comment

Petua Tahan Lama Seks

sexy8787

Hubungan seksual adalah salah satu faktor seseorang itu berkahwin kerana adanya naluri kemahuan seksual berlainan jantina dan. Sama ada pasangan itu puas atau tidak ketika melakukan hubungan seks adalah bergantung kepada si suami. Jika si suami seorang yangperkasa, gagah dan hebat di ranjang dan pandai melayan isterinya untuk merasai nikmat hubungan seks, pasangan tersebut pasti akan hidup bahagia.

 

Namun, diperhatikan lelaki pada zaman sekarang mempunyai masalah ketika melakukan hubungan seks. Masalah yang mereka sering alami adalah tidak tahan lama ketika bersetubuh dalam kata lain cepat pancut. Ini secara tidak langsung tidak dapat puaskan isteri yang mungkin pada ketika itu sedang ghairah untuk berhubungan seks.  Untuk itu, di senaraikan petua tahan lama bersetubuh di bawah:

  • Petua tahan lama bersetubuh yang pertama adalah suami perlu pastikan zakarnya betul–betul keras sebelum memasukkan zakar ke dalam vagina isterinya. Zakar yang benar–benar keras akan tahan lebih lama daripada zakar yang tidak keras sepenuhnya.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang kedua pula adalah anda masukkan zakar anda sepenuhnya ke dalam vagina isteri anda. Jika anda hanya masukkan zakar anda pada bahagian pintu masuk vagina sahaja, anda akan cepat pancut kerana geseran pada bahagian itu sangat sensitif.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang ketiga adalah anda mengurut di bahagian zakar dan kelilingnya supaya aliran darah di kawasan tersebut sentiasa lancar.
  • Petua tahan lama bersetubuh yang keempat adalah lakukan foreplay sehingga anda dan isteri anda rasa benar–benar bernafsu ketika bersetubuh. Apabila minda anda penuh dengan nafsu, anda akan tahu bagaimana hendak mengawal zakar anda sama ada untuk pancut atau tidak.
Posted in Petua | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment